13 February 2009

UKM : Ketibaan iLuvislam dot com


Wakil IPT UKM


Habis waktu kerja saya dengan kerajaan Malaysia pukul 4:30 petang semalam terus tercanak dengan agenda lain. Hari ini saya akan ke UKM berjumpa dengan akh Nuwar setelah mengetahui dari blognya ada forum di Kolej Keris Mas malam semalam.

Pada asalnya saya mahu ke sana dengan komuter sahaja dan meminta akh Nuwar ke stesen komuter UKM untuk ambil buku-buku tersebut. Kemudiannya rancangan berubah apabila teman saya mencadangkan untuk pergi dengan keretanya kerana waktu itu ialah waktu puncak dan warga kota balik bekerja dan ini akan menyukarkan kami untuk membawa buku-buku itu kelak.

Alhamdulillah saya menyerahkan 40 buah buku kepada akh Nuwar di masjid UKM, saya singgah di sana untuk menunaikan solat Asar dan meminta akh Nuwar ke sana sahaja, mudah. Rupa-rupanya beliau adalah pengarah program tersebut dan beliau juga baru dilantik sebagai Presiden Persatuan Mahasiswa Kelantan, kredit yang cukup besar malah pakej yang lengkap ada pada beliau, selain perwatakan sederhana dan mudah mesra.

Akh Nuwar dilantik sebagai Wakil IPT tidak rasmi sebelum pelantikan oleh Presiden. Saya sudah meminta beliau menghantar resume untuk tujuan tersebut insya-Allah. Rupa-rupanya iLuvislam dot com belum ada wakil IPT dari UKM lagi sebelum ini, kebetulan pula saya menjumpai akh Nuwar, maha suci Allah yang mengatur alam tanpa cacat celanya lagi, subhanallah.

Baru sebentar tadi saya menghubungi akh Nuwar untuk bertanyakan khabar program beliau semalam, alhamdulillah katanya lancar dan buku yang terjual adalah 12 buah keseluruhannya dan ianya sangat positif, akh Nuwar minta untuk menyimpan dahulu buku-buku tersebut untuk dipromosikan lagi, alhamdulillah saya berjumpa dengan orang yang betul.

Tidak lain tidak bukan semoga penjenamaan iLuvislam dot com terus pesat di Malaysia, insya-Allah. Malam ini saya kena bersedia untuk program di Universiti Malaya pulak. Beberapa panggilan akan dibuat, dan sudah ada belian susulan dari mahasiswa UM, sangat positif.

Semoga terus Allah limpahkan kekuatan, masa dan peluang untuk kami di Malaysia bagi menjenamakan iLuvislam dot com di muka bumi Allah ini, insya-Allah.

*Sekurang-kurangnya telah terqada peluang yang terlepas di MMU..hmm..

Az-Zahir
Penasihat iLuvislam dot com

1 comment:

lud said...

salam....buleh saya promosikan buku anta di akademi laut m`sia....insyallah