08 December 2009

Manuskrip ‘Srikandi Islam: Rabiatul Adawiyah’ sudah siap

Alhamdulillah, limpah kasih kurnia Allah. Saya akhirnya menamatkan penulisan novel sejarah Islam yang juga merupakan tulisan pertama saya yang akan dibukukan insya-Allah.

Saya telah menghubungi saudara Bahruddin selaku editor yang bertanggungjawab untuk mengelola projek saya ini. Katanya dia akan masukkan judul buku ini dalam senarai terbitan pada bulan Januari 2010 ini.

Dengan sedikit editing dan beberapa pembetulan asas yang akan dibuat segera, insya-Allah saya akan ke PTS untuk menyerahkan manuskrip sulung saya ini.

Alhamdulillah dan terima kasih kepada semua. Terutamanya kepada isteri saya dan keluarga serta teman-teman semuanya. Mungkin saya boleh anggap ini adalah rezeki bakal anak saya yang akan dilahirkan (insya-Allah) bulan 4 tahun hadapan.

Nantikan karya saya di pasaran, Insya-Allah.

Zahiruddin Zabidi
3.36 pm
8 Disember 2009
SRAUZ, Wangsa Maju.

No comments: