13 October 2009

Tawaran Hebat!

Alhamdulillah, setelah saya hadir sendiri ke pejabat utama PTS Publication Sdn. Bhd. (Batu Caves) dan Al-Ameen Serve Sdn. Bhd. (Setapak) yang memang berdekatan dengan tempat tinggal dan kerja saya iaitu Wangsa Maju. Saya telah mendapat beberapa kelebihan.

Antaranya saya boleh berkenalan dengan staf yang bertanggungjawab menguruskan jualan bahkan menjalinkan hubungan moral untuk perhubungan jual-beli buku-buku keluaran syarikat mereka kelak.

Saya juga diberi diskaun yang agak banyak persennya namun masih bergantung kepada kuantiti belian. Lagi banyak beli lagi tinggi diskaunnya.

Diskaun yang diberi juga mampu mencecah sehingga 50% dari harga sebenar jika pesanan yang diterima ribuan jilid. Agak mustahil kerana saya bukan tauke toko buku atau kitab.

Apapun yang pentingnya saya mendapat idea. Bila difikir-fikir ianya tidak menjadi kesalahan.

Saya ingin berkongsi sedikit kelebihan ini dengan anda semua. Tidak kita siapapun anda, jika berminat untuk mendapatkan buku-buku keluaran dari kedua syarikat di atas makanya jangan malu segan untuk menghubungi saya.

Bila-bila masa, di manapun atau bagaimanapun. Saya mengalu-alukan anda, dengan sedikit penjimatan itu munkin kita mampu mengubah atau mendapat faedah yang besar kelak.

Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, boleh menghubungi saya:

No telefon/SMS: 013-9698869

Emel : zahiruddin_zabidi@yahoo.com.my

Maklumat lanjut mengenai judul-judul buku syarikat terbabit:

PTS : http://pts.com.my/

Ameenbooks : http://shop.ameenbooks.com.my/

Zahiruddin Zabidi
Masjid Usamah bin Zaid, Wangsa Maju.

No comments: